Kan ik mijn artikel retourneren? 

Ja, u kunt onbeschadigde artikelen onder bepaalde voorwaarden retourneren. Meldt uw retouraanvraag binnen 30 dagen aan via uw account of, indien u geen account hebt aangemaakt, stuur een e-mail naar klantenservice@straluma.nl om uw retourproduct aan te melden. U krijgt dan per e-mail een verzendlabel toegezonden.  Na het aanmelden van uw retour ontvangt u, tijdens openingstijden van de klantenservice, binnen 48 uur een verzendlabel per e-mail.

U kunt geen aanspraak maken op een vergoeding van de retourkosten als u geen verzendlabel hebt aangevraagd via onze klantenservice, dit omdat wij als bedrijf andere voorwaarden genieten bij PostNL dan een particulier. U krijgt van ons hetzelfde aantal retour-verzendlabels gelijk aan het aantal colli welke wij aan u verzonden hebben.

Retourzendingen zijn gratis maar wel voor eigen risico van de koper. Dit houdt in dat Straluma B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Losse lichtbronnen zijn uitgesloten van "gratis" retour zenden!

 

Meer vragen over bestellen: